familythree

Alla inlägg under juli 2015

Av Jessica - 30 juli 2015 22:47

Jag har inte varit ute så mycket sen Milo föddes. Varken orkar eller vill. Idag var vi dock iväg en sväng för o hämta lite grejer, åkte hela familjen. Det är rätt stökigt o få med sig alla o att hålla sams... Slutade med en ordentlig ångest attack för mig, värsta på länge. Klarar inte av folk, vill bara sitta hemma o gömma mig. Hoppas på att det bara är hormoner som spökar, medicinen har funkat så bra hittills ...

Av Jessica - 29 juli 2015 08:23

Idag ska vi till bvc igen. Hoppas han gått upp i vikt som han ska. Han äter som en häst just nu så det känns bra iaf. O andra sidan så byter jag en sisådär 10 bajsblöjor på en dag med ?
Just nu sover lilleman o jag myser med Melina i soffan. Maja sover som en gris ? Så lycklig med min fina familj ?? jag är verkligen lyckligt lottad!

Av Jessica - 28 juli 2015 08:02

Ända sen förlossningen har jag varit krasslig. Nackspärr, ont i halsen, feber o kämpat med amning.
Igår var jag hos läkaren o fick bekräftat att jag har streptokocker. Nu när jag fått medicin hoppas jag på o vara bättre snart. Amningen har jag pausat lite med. Pumpar o ger flaska ist. Känner mig stressad av det mesta så jag får ge det lite mera tid.
Ska se om Milo kan tänkas sova en stund till nu ?

Av Jessica - 23 juli 2015 07:39

Jag har varit bortskämd med Milo sen han kom. Han vaknar 1-2 ggr per natt, äter lite o somnar om. Inatt har han dock vaknat en gång i timmen... Sov nog för mycket på em/kvällen igår. Trött som tusan är jag iaf men det är mysigt o få gosa lite innan tjejerna vaknar ?

Av Jessica - 22 juli 2015 18:34

Tappade lusten o skriva för ett bra tag sen, haft en jobbig graviditet o massa annat o göra.
Nu är han iaf här. Våran underbara prins! Förlossningen var inte så rolig den heller men det tar vi i ett annat inlägg . Ska bli bättre på o uppdatera här, främst för att skriva av mig alla känslor o tankar som snurrar.

Milo 150712

Ovido - Quiz & Flashcards