familythree

Alla inlägg under november 2011

Av Jessica - 24 november 2011 11:23

Kan inte fatta att min lilla docka redan är 6 månader! Allting går verkligen superfort nu. Hon kryper sen nästan 1 månad tillbaka, hon sitter själv, reser sig upp mot allt hon når och står där o gungar. Så otroligt söt   

Hon är verkligen överallt så att hinna sitta vid datorn är överskattat... Så himla underbart att se henne utvecklas och lära sig nya saker varje dag.


           

Av Jessica - 14 november 2011 11:25

Det är inte klokt vad tiden springer iväg. Maja utvecklas så fort och lär sig nya saker varje dag. Nu kan hon krypa (snabbt som tusan!), sitta själv, resa sig upp mot saker i hennes höjd, äta själv m m. Vad hände med den lilla bebisen? :)

Det enda jag saknar nu är nattsömnen...


       


Igår var ju Fars Dag, självklart firade jag o Maja världens bästa pappor.    Min pappa kom hit o fikade, lite tårta o kaffe e ju aldrig fel ;)


 


Maja hade varit ute o shoppat till sin älskade pappa också!


 


Nu vill jag ha december och jul, denna månaden är inte rolig alls...


Av Jessica - 2 november 2011 12:40

Nu har den kommit, våran härliga soffa. Vi har bott i vardagsrummet sen vi flyttade hit eftersom det var 7 -8 veckors lev tid på soffan så det känns som vi först nu kan använda lägenheten ordentligt. Så himla mycket bättre att kunna lägga Maja i sovrummet och hon kan sova utan att störas av tv och av vårat prat. Nu saknas bara soffbord, lampor och lite andra möbler men det får bli en annan månad ;)


   

Ovido - Quiz & Flashcards