familythree

Alla inlägg under september 2013

Av Jessica - 17 september 2013 16:29

Igår firade vi min Älskling som fyllde år. Mycket trevligt o samla familjen. Nu är vi o firar världens finaste systerson Neo som fyller 3 år! <3

Av Jessica - 15 september 2013 14:58

Idag är det en slappsöndag. Varit o handlat o käkat lunch, nu ligger ungarna o sover. Senare ska jag upp o rida min fina studsboll, får se vad hon hittar på idag :-)
Nästa vecka startar med kalas, imorgon fyller min älskling år och på tisdag fyller Neo år. Sockerchock vecka ;-)

Av Jessica - 11 september 2013 18:53

För o nackdelar? Så fruktansvärt svårt o välja nu. Trivdes så bra med lärarna på förra dagiset men inte nu... Maja behöver mer närhet o kanske dagmamma passar henne bättre? Mycket o fundera på...

Av Jessica - 10 september 2013 10:41

Det var ett tag sen jag uppdaterade här. Mycket har hänt. Vi har varit barnlediga o var ute o festade o sov på hotell. Maja har börjat på sitt nya dagis. Jag har köpt häst som jag hopptränade igår för första gången. Det var en spännande upplevelse, mycket temperament i damen o hon hoppade lite Hej vilt både med o utan hinder :-D
Jag har även börjat jobba igen o det känns bra.
Tiden med barnen går så himla fort, Melina kryper o står själv. Om 4 mån börjar hon på dagis :-o
Världens finaste familj har jag!

Ovido - Quiz & Flashcards