familythree

Alla inlägg under juli 2012

Av Jessica - 24 juli 2012 09:15

Igår var one of those nights.... Maja somnade som vanligt vid 7 tiden. Vi kollade tv o sen vaknade Maja. Inte ovanligt att hon vaknar till ett par ggr för napp eller vatten men nu hade hon minsann sovit klart. Så mellan 10 o ca 1 inatt hade vi fajt... Till slut somna hon men har drömt o sovit jätteoroligt så jag är allt annat än pigg nu... Det är ju inte så att hon sover längre för att hon somna senare utan d var bara att gå upp kl 7 imorse... Ska snart väcka hjärtat så vi kan äta lite frukost. Sen åker jag till stallet så W får lite motion. Isa hjälper mig idag, kan inte galoppera pga magen så jag behöver hjälp med det. Suger o vara beroende av hjälp men får göra vad jag kan för Wilda. Hoppas på o snart hitta nån som kan ta henne helt o hållet. Fina prinsessan <3

Av Jessica - 22 juli 2012 19:45

Igår kom min fina familj äntligen hem! Min älskade prinsessa var lite fundersam en stund men sen kom hon igång o busa. Idag har vi bara lekt o gosat. Nu ska jag o hjärtat kolla film o käka blåbärspaj :-)

Av Jessica - 19 juli 2012 13:44

Tänkte lägga in lite bilder från falsterbo. Hade en riktigt trevlig minisemester med Maja, mamma, Isa, Linn, Carina, Sandra, Emelie o Carro. Trots att campingen var ett stort skämt o vädret var emot oss var det skönt att komma iväg lite o framförallt ha egentid med Majsan o nya upplevelser. Maja blev bästis med Sandra direkt o de två är såååå söta ihop!!

Nästa år ska jag försöka åka ner igen, blir kanske med båda barnen då. Dock kommer det INTE att bli LV4 campingen igen!! Såvida de inte betalar mig för det...


                                 


För övrigt så är jag sjukt trött på att lite på folk som visar att man bara dög för tillfället. Som är först med att döma o hänga ut andra men ändå fortsätter höja sig själv utan att be om ursäkt eller ta ansvar för sina handlingar. Ta en titt i spegeln innan ni tar er rätten att tycka o tänka om andra...

 

 

Av Jessica - 16 juli 2012 12:04

Ska försöka komma ikapp lite med bilder från de senaste veckorna. Först ut här blir Daftö där jag, hjärtat, Maja, Dennis (systers pojkvän) o Neo tillbringade en helg. Blåsigt men mysigt med vår första husvagnssemester.


           


Nu när Maja o hjärtat är bortresta borde jag få massa gjort men icke. kan inte sova utan min prinsessa o har inte lust till nåt. Sover mycket bättre när hon väcker mig ett par ggr per natt än när jag får sova ostört... Längtar tills på lördag!


Nästa inlägg blir Falsterbo!

Av Jessica - 13 juli 2012 21:14

Imon ska Maja åka bort 1 vecka med sin pappa. 1 hel vecka utan min lilla prinsessa! Hur klarar man det? Har redan lipat hela dagen o det kommer bli ännu värre imon. .. Alla graviditetshormoner underlättar ju inte... Hatar detta, blir första o sista gången min docka lämnar mig så länge!

Av Jessica - 8 juli 2012 22:03

Riktigt längesen nu men datan kraschade för ett tag sen så allt har varit vilande. Blir inget långt inlägg nu, bara ett par bilder från de senaste.
Vi har varit på minisemester på daftö. Kanonmysigt men blåsigt.
Imon åker vi till Falsterbo!!

Ovido - Quiz & Flashcards