familythree

Alla inlägg under juni 2013

Av Jessica - 29 juni 2013 21:39

Ensam vid läggning ikväll o det går väl som förväntat.. Melina sover. Maja kör alla knep hon kan för o stöka. Nångång somnar hon med :-)
Haft lite mys på dagen med mamma, Maja frågar fortfarande efter mommo :-)
Hjärtat är ute med vänner, blir nog roligt för honom med 2 ungar kl 6 imon bitti :-o
Hahaha ;-)
Imon ska vi ha en mysdag. Lite shopping o lek.

Av Jessica - 28 juni 2013 22:21

Det var så nära att jag fick lägga mig tidigt. Melina sov, Maja var på g. Då fick Maja ett sedvanligt trotsutbrott o väckte typ alla... Så nu sitter man här o väntar på att det ska passa mini o hoppa i säng. ZZzzz...
En härlig dag har vi iaf haft!

Av Jessica - 28 juni 2013 09:08

Helt underbart, verkligen.... Det är konstant gnäll o gråt för minsta motgång... Hon tillhör inte modellen som skriker o blir arga utan hon gnäller o gråter ist. Hela tiden. Läggningen ska vi inte prata om. Flera timmars bråk o skrik varje kväll! Ofta känner jag bara för att hoppa ut från fönstret. Genom fönstret...
Är det så här det ska vara? Hur länge? O hur hanterar man det utan o bli flintskallig?...
Älskade unge!!

Av Jessica - 26 juni 2013 12:17

Vilket ruggigt väder det är idag! Fast jag är rätt nöjd, då håller de förbannade fiskmåsarna tyst iaf! De skriker utanför fönstret dygnet runt annars, blir galen!
Nu sitter jag o Melina i soffan o leker, snart ska Maja hämtas o sen ska vi på äventyr med fina syster o systerdotter <3

Av Jessica - 23 juni 2013 22:20

Inte nog med att jag äntligen fått bytt header, hela familjen är återigen samlad! Min lilla fis är hemma o gladast är nog Maja. Melina brydde sig inte alls om oss, hon bara titta runt...
Bra dag helt enkelt, lunch med de bästa, mys med stora prinsessan o nu är alla hemma!

Av Jessica - 20 juni 2013 21:33

Efter en lång dag är det dags... Tidigare idag körde jag Robert o melina till tåget. De ska spendera helgen hos farmor o jag o Maja är själva hemma. Förhoppningsvis ska Melina lära sig sova bättre på nätterna. Maja o jag ska bara umgås o hitta på roliga saker. Idag har vi myst på utsidan. Ätit godis på ängen, kastat pinne med zabina, hoppat studsmatta o promenerat. Nu ligger hon jämte mig o kollar på Bee Movie. Älskade docka!

Av Jessica - 20 juni 2013 21:32

Efter en lång dag är det dags... Tidigare idag körde jag Robert o melina till tåget. De ska spendera helgen hos farmor o jag o Maja är själva hemma. Förhoppningsvis ska Melina lära sig sova bättre på nätterna. Maja o jag ska bara umgås o hitta på roliga saker. Idag har vi myst på utsidan. Ätit godis på ängen, kastat pinne med zabina, hoppat studsmatta o promenerat. Nu ligger hon jämte mig o kollar på Bee Movie. Älskade docka!

Av Jessica - 19 juni 2013 12:16

Var iväg imorse o hämtade en gåstol till Melina. Den blev rätt poppis med en gång! Nu kan hon hoppa, banka o ta sig runt alldeles själv :)

Ovido - Quiz & Flashcards