familythree

Alla inlägg under januari 2014

Av Jessica - 31 januari 2014 10:26

Inatt sov jag nästan hela natten! Ett avbrott för o tvätta nerspydda sängkläder hos Melina bara... Det är första gången jag sovit mer än nån timme i sträck. Dessutom kunde jag halvligga så det var mkt bekvämare! Snart kanske värken släpper lite så man får sova bättre. ?
Jaja, vill man vara fin får man tydligen lida ett tag... Jag har iaf boobs som är värda det ?

Av Jessica - 27 januari 2014 09:43

Igår kom äntligen mina älsklingar hem. Trötta efter många timmar på tåg men lika glada ändå. Jag hade köpt några presenter så när vi kom hem var barnen högt o lågt o var såklart tvungna o inspektera varenda leksak i hela lägenheten.... Dock var det sent så det var snabbt läggdags. Eftersom jag inte kan ligga ner eller ta mig ur sängen får Robert natta dom. Det slutade med att jag fick väcka alla till dagis imorse.... De somnade som grisar o nu är de på dagis. Känns som jag inte ens hann blinka innan de var borta igen ?
Ikväll är det jag som leker sönder leksakerna med barnen iaf ???

Av Jessica - 26 januari 2014 11:15

Ikväll kommer äntligen mina älsklingar hem! Hatar o vara ensam, det räcker med nån timme ibland ?
De har iaf haft roligt men jag är inte avundsjuk på Robert som ska åka tåg med två små galningar själv. I 5 timmar.... ?
Tror nog han behöver ordentligt barnledigt efter den resan ?

Av Jessica - 24 januari 2014 09:40

Är lämnade ensamma över helgen. Robert har tagit med sig barnen till deras farmor i Ludvika. Han tycker jag behöver vila i lugn o ro vilket är otroligt omtänksamt men såååå tråkigt! Saknar min familj så mkt! Inatt var första natten som jag sov ok. Sov nästan 4 Tim i sträck o tog ingen smärtlindring förrän kl 9 imorse. Somnade en stund igår kväll med kläder på under täcket. Sådär mysigt o vakna genomsvettig o inte kunna duscha ordentligt... ?
Helgen blir iaf lugn, längtar tills på tis när tejpen o bandaget ska bort! Få se resultatet! ?
Har ringt läkaren varje dag denna veckan... Får jag sova på sidan? Får jag använda deo? Får jag tvätta håret? Är det ok att tejpen flyttat sig? Massa dumma frågor men man är lätt nojjig när man inte vet nåt ?
Tack för mina fina vänner o familj som tar hand om mig o speciellt mamma o Emelie som tar hand om min juvel i stallet ??

Av Jessica - 21 januari 2014 20:55

Om jag inte rör mig eller andas för hårt så är det ok. Men jag kan inte sova, måste sitta upp o kan inte använda armarna. Men vill man vara fin får man lida! 4 sure... ?
Men det är självvalt o övergående! Så bara o knapra tabletter o sitta o sova ett tag till ?

Av Jessica - 21 januari 2014 05:16

Kan inte påstå att jag sovit som en prinsessa... Somnade till vid halv 12, väckt för mediciner kl 12. Somnade 1 timme, vaknade. Kunde inte röra mig ordentligt o var vaken till 3 innan jag somnade om. Vaknade halv 5, gick på toa o såg att jag dragit ut kanylerna i sömnen... Fick mer smärtstillande o nu ligger jag här o hoppas på o få sova lite till iaf. Idag ska Melina på sin första dag på dagis o jag är inte med ?
Min lilla lilla fis, var tog tiden vägen? Jag hoppas hon får lika roligt som Maja har det på sitt dagis. ??
Får iaf åka hem idag, längtar efter mina älsklingar!

Av Jessica - 20 januari 2014 15:59

Idag har jag gjort min efterlängtade bröstförstoring! Min bror körde in mig tidigt imorse. När jag kom in fick jag byta om till en otroligt najs outfit... ?
Blev nerbäddad i en säng o fick ET par tabletter. Smärtstillande o antibiotika tror jag. Men tanke på att jag bara sovit nån timme inatt, fastat o varit nervös blev jag helt slut av tabletterna. Snurrig o trött. Så när kirurgen målat på mig o narkosläkaren hämtat mig somnade jag innan de sövde mig... Trodde jag skulle ha vidrigt ont när jag vaknade men faktiskt inte. Nu får jag iofs morfin men det gör inte så ont som jag trodde. Dock är jag helt utslagen, sover till o från hela tiden. Har eget rum med tv o trivs bra. Det värsta är att vara borta från barnen, jag saknar min familj fruktansvärt! O imon när jag kommer hem så är melina på sin första dag på dagis ?
Men jag längtar efter att komma igång, röra på mig lite o läka. Äntligen tagit steget jag velat göra i så många år! Bjuder på en finfin bild... ?

Av Jessica - 19 januari 2014 10:45

Idag kommer dagen bestå mest av mys med familjen o en del skrubbande. Ska duscha 3 ggr innan op imon bitti. Lär inte kunna sova inatt, måste ändå upp vid 4 förbo få dricka lite kaffe innan det är dags ?
Så uppspelt o nervös, ska nog bränna alla behåar idag med ?

Ovido - Quiz & Flashcards