familythree

Alla inlägg under februari 2013

Av Jessica - 14 februari 2013 08:02

Vad det är tröttsamt o vara sjuk. Förra veckan var Maja jättedålig i influensa. När hon åkte till sin farmor i torsdags lämnade hon sina baciller hemma o Melina blev sjuk. Hon har haft massa problem med andningen pga snuva o inatt var första natten hon sov o åt utan problem. Istället har jag fått en ordentlig manlig förkylning så jag har inte kunnat sova... Svintrött o gnällig nu... Nu ska iaf stora prinsessan vakna o åka till dagis

Av Jessica - 7 februari 2013 09:07

Har varit vaken ett par timmar själv nu. Melina har ätit en gång sen kl 6 sen tyckte hon bättre om o sova... Maja verkar äntligen bättre. Ingen feber o har sovit som en gris :)
Igår kväll var jag o Melina i Alingsås o tittade på gymkhana träning. Mina systrar var med o alla var grymt duktiga! Saknar ridningen o gymkhana men det kommer aldrig bli samma sak utan Wilda. Trodde inte det skulle bli så här tufft o ev komma upp i sadeln igen men det tar verkligen emot. Vet inte om jag nånsin rider igen, känns inte intressant just nu iaf...

Av Jessica - 4 februari 2013 08:50

Maja har fått en riktigt hemsk hosta. Låter som lungorna ska hoppa ut :( Ingen feber eller andra sjukdomsymptom så vet inte vad
det kan vara. Hoppas bara att hon inte smittar Melina, livrädd för rs o hon är redan konstant snuvig... Mina små hjärtan!

Ovido - Quiz & Flashcards