familythree

Alla inlägg under april 2014

Av Jessica - 28 april 2014 12:08

Man blir så pigg o glad av detta vädret. Jag o barnen sov som grisar inatt efter att spenderat gårdagen ute. Imorse var jag o mamma ute o red. Finesse är tokbrunstig igen nu när en pojk flyttat in i stallet. Men hon är så fin nu o underbar o rida. Får se om vi inte kan komma ut lite på banorna i år... ?
Snart dags o jobba oxå, längtar lite till dagveckan nästa vecka...

Av Jessica - 27 april 2014 14:56

Varit o tittat på första omgången av bohuscupen/vårcupen. Jag o barnen hade mysigt i solen ??
Jobbade till halv 3 inatt så bara sovit 3 tim men får väl ta igen det imon. Nu är vi på donken o laddar batterierna innan resten av dagen ska genomföras ?

Av Jessica - 25 april 2014 13:27

Sitter o väntar o väntar... Det är mkt dötid här. Vissa saker sker bakom stängda dörrar så då får man vänta lite till. Men snart är alla förhör klara iaf...

Av Jessica - 24 april 2014 11:15

Behöver en snoozeknapp på mina barn.... Är det inte den ena så är det den andra. Imorse sprang Maja upp o leta efter mig halv 6. Hon missa lixom att jag låg bredvid henne. Sen vägra hon lägga sig igen så vi la oss i soffan o kolla tv. Eftersom jag lämnade sängen så vaknade melina oxå.... Upp o full fart.
Är så sjukt trött nu men kan inte somna som vanligt... Ikväll blir det jobb, hoppas på o bli utmattad så jag kan sova inatt....

Av Jessica - 23 april 2014 07:02

Hur trött som helst. Var helt slut när jag kom hem från jobbet igår. Maja satt uppe o vänta på mig, lilla busfisen! ??
Trots tröttheten kunde jag inte somna förrän efter nån timma. Vaknat flera ggr inatt o vaknade kl 6 imorse. Fortfarande skittrött men kan inte sova. Melina vaknade nyss oxå så ska gå upp o byta blöja o mysa i soffan. Idag har vi en spännande grej på schemat, hoppas det blir en vändpunkt ?
För övrigt har vi en massa spännande projekt på g, hoppas på det bästa ?

Av Jessica - 20 april 2014 21:54

Varit en underbar helg. Igår var jag, mamma o Pernilla på årtiondets ridtur... Vilse i skogen i 2 timmar, fastnade i gegga, nerputtad i dike med vatten, pisseblöta o glada. Finesse gick från fisförnäm dam till tvättäkta träskpadda ??
Hunnit med en massa bus o mys med barnen oxå. Härlig middag hos pappa igår o bus idag. Imon planerar vi en sväng till Slottskogen, älskar lediga dagar med barnen! ??

Av Jessica - 17 april 2014 07:33

Idag är första dagen på långledigheten. Ska jobba ett par Tim på sön bara annars är jag ledig tills på tisdag. Helt underbart! Idag ska jag till läkaren en sväng o sen ska jag rida med mamma. Fick köpa min fina systers sadel igår så e himla nöjd! Har iofs fått låna den hela tiden men nu kan hon inte ta tillbaka den hur dum jag än är ?
Imon ska jag o barnen shoppa lite med mamma, massa som saknas nu i vårgarderoben för barnen så får börja lite. Stövlar är viktigast denna månaden.
Lördag är det middag hos pappa.
Söndag jobba ett par Tim, bästa passet på veckan faktiskt.
Måndag är öppen för förslag ?
Dags o klä på barnen o lämna på dagis strax.
Glad Påsk!

Av Jessica - 14 april 2014 19:52

Ovido - Quiz & Flashcards