familythree

Alla inlägg under augusti 2012

Gos

Av Jessica - 24 augusti 2012 20:34

Idag har jag varit ledig så då har jag o Maja haft en heldag tillsammans. Busat, shoppat o hälsat på mams. Maja plockade vinbär o hallon med mormor o sen åkte vi till stallet där hon hjälpte isa att mocka o göra mat. Min lilla stalltjej :)
Imon blir det jobb ett par timmar o på söndag ev kolla hästtävling. Får se vad vi känner för.
Nåt jag inte känner för är att lita på folk längre... Stänger dörren om mig själv nu.

Av Jessica - 16 augusti 2012 07:35

Maja dansar med Nalle Puh till Chris Brown. Jag hinkar kaffe o laddar för att lämna Maja på dagis första heldagen, själv dessutom. 5 timmar utan dockan. Den här inskolningen gör verkligen ont! Inte för Maja, hon bryr sig knappt när jag går, men hela min kropp kämpar emot när jag går ifrån henne. Hade det inte varit för att jag egentligen vet att det är nyttigt o roligt för henne hade jag stannat hemma resten av livet...
Efter dagis igår var vi på ett par husvisningar i marks kommun. Blev lite kär i ett hus men ska kolla på några till innan vi tar nästa steg. Längtar efter nåt större o framförallt en tomt så barnen kan leka ute så mycket dom vill. Många framtidsplaner :)

Av Jessica - 9 augusti 2012 12:49

Idag började Majas inskolning på dagis. Egentligen är väl inskolningen mer för mej än för henne... Jag som ska vänja mig vid att inte ha henne hemma varje dag, att våga släppa ansvaret till någon annan. Helst att jag ju såklart velat binda fast henne vid mej resten av livet men d går ju inte :)
Iaf så trivdes Maja direkt. Lekte o tittade på sina kompisar. Jättehärlig personal som hon accepterade direkt. Härligt o spännande för henne blir det iaf.

Av Jessica - 8 augusti 2012 21:47

En sorgsen men fin dag. Det värsta är att se ens nära o kära så ledsna. Utan att kunna göra nåt...
Fick iaf avsluta dagen med en mysig kvällsritt. Fina W

Av Jessica - 6 augusti 2012 08:35

Allt som man kan klättra på ska användas. Har hittat henne på tv bänken, köksbord, vardagsrumsbord mm... Min lilla tjej är en äventyrlig gangster!

Ovido - Quiz & Flashcards