familythree

Alla inlägg under juni 2014

Av Jessica - 25 juni 2014 08:32

Kryper i hela kroppen. Tankar snurrar. Vet inte vad jag ska tänka eller känna... Blir så arg på mig själv för att jag inte kan kontrollera det, inte bestämma över mina egna känslor eller min egen kropp. Arg, arg, arg... Ska försöka ändra sinnesstämning efter en dusch o mängder av kaffe ?

Av Jessica - 19 juni 2014 09:42

Ledig 3 härliga dagar nu! Precis kört mannen till en jobbintervju, ska köpa spån o handla under tiden. Sen blir det hem o städa järnet. Usch vad det ser ut. Fixa ordning o handla mat innan barnen ska hämtas. Sen är det även ev hoppträning på schemat innan jag ska till optikern o fixa nya glasögon. Imon firar vi midsommar hos pappa. Gud vad jag längtar efter semester nu o Falsterbo!

Av Jessica - 15 juni 2014 08:45

Dagarna går så fort, kommer inte ihåg allt som hänt... Barnen växer o utvecklas sjukt mkt från dag till dag. 2 galna små (stora) prinsessor som jag älskar mest av allt!
På hästfronten går det framåt oxå. Tandläkaren var o fixade finesse mun häromveckan och det är enorm skillnad nu! Hon hade mycket sår och snedslitna tänder. Nu är hon väldigt galen o rida ? Hon bockar o busar hela tiden. Så rolig! Älskar verkligen den hästen! ??
Idag har jag lovat barnen o åka buss så det är ett av dagens projekt ?

Bio

Av Jessica - 7 juni 2014 19:41

Igår passade svärmor barnen så gick vi på bio. Så skönt o se en film utan avbrott, svulla popcorn o chips o bara slappa. Kollade på Divergent o det var verkligen en film helt i min smak! Grymt bra!
Idag har det varit lugnt, fixade i stallet imorse i sen var jag på bilbingo på em ?
Nu ska jag försöka natta barnen, de är sådär samarbetsvilliga ...

Av Jessica - 5 juni 2014 07:15

När jag kom hen från jobbet strax innan 11 igår var Maja fortfarande vaken... Brukar bli så när hon fått sova på dagis fast vi sagt till att hon inte ska det. Iaf så var hon vaken till ca halv 12 innan vi somnade i soffan. Så här sov vi tills melina kom o väckte mig för ca 30 min sen.... Skönt o komma upp i tid o så kanske jag kan sova lite innan jobbet ikväll .
Idag fyller min lillasyster år, grattis på födelsedagen vackra du! ??

Jag är lyckligt lottad med en så underbar familj som jag har. Man, barn, syskon o föräldrar ??

Av Jessica - 4 juni 2014 13:23

Var en intensiv vecka förra veckan. Tvärtom denna veckan. Var på sjukhuset igår för o kolla ögonen men var försent ute. Inflammationen hade lagt sig men skapat stora ärr. Bättre sent än aldrig stämmer inte jämt...
Ångesten har haft mig i ett järngrepp de senaste dagarna. Ingen kontroll alls. Är så sjukt trött. Färdig. Men ingen sömn ändå. Inga tabletter hjälper. Somnar, vaknar, somnar, vaknar. Orolig o uppe i varv. Hatar att inte ha kontroll. Måste landa o få tillbaka mig själv. Snart semester. Snart...

Ovido - Quiz & Flashcards