familythree

Alla inlägg under maj 2014

Av Jessica - 27 maj 2014 20:32

Helgen har verkligen varit underbar! Fullt upp med både kalas o massa annat. Vi hann iaf med en sväng till Borås i söndags oxå. Älskar djurparken där, hur fantastisk som helst både för oss o barnen !

Av Jessica - 24 maj 2014 20:27

Igår fyllde min stora prinsessa 3 år ! Helt sjukt vad fort tiden gått. Vi firade henne med kalas både igår och idag. Jag älskar dig så mycket min vackra tjej ??

Av Jessica - 18 maj 2014 07:52

Min lilla prinsessa är en riktig solstråle på morgonen! Lite segt bara att hon strålar så många timmar innan solen kommer upp.... Men man får tänka positivt, tvätt och disk är redan avklarade. ?
Maja ligger som vanligt och degar, myser med sin filt o kollat film. Melina sjunger karaoke... Inget planerat idag på fm, ska nog ut o leka sen iaf ??

Av Jessica - 16 maj 2014 13:39

Känns klarare idag. Huvud och kropp samarbetar. Mina fina tjejer gör allt så mkt lättare och roligare. Maja har 10000 saker o berätta hela tiden och gärna på en gång ? Melina hänger på o tjattrar o hör vad hon kan för att irritera sin storasyster ?? Varit i stallet idag, nya racerdojjor på hästen! Nu har jag hela dagen med tjejerna och imon blir det liseberg med underbara människor ??

Av Jessica - 15 maj 2014 07:38

Jag önskar jag kunde sova. Utan syner. Utan ångest och oro. Jag önskar tyngden från mina axlar kunde släppa. Att mörkret blev till ljus. Fånigt o tro att allt ska lösa sig själv men jag står handfallen i ett hål och vet varken varför eller hur jag ska ta mig upp.
Ljuset i mitt liv. The reason.

Av Jessica - 11 maj 2014 08:08

Igår jobbade jag till halv 7. Min plan för kvällen var att komma hem, lägga barnen, titta lite på ESC, ta en sömntablett och få sova ordentligt inför denna dagen. Så blev det inte...
Melina vägrade sova. Tog nästan 3 Tim att natta henne. När hon väl somna gjorde jag oxå det. Vaknade kl 2 och låg vaken 2 timmar. Somnade om, vaknade kl 6 o varit vaken sen dess. Måste fixa hästar innan jag ska jobba till halv 9 ikväll. Jaja, rise and shine! ?

Av Jessica - 9 maj 2014 08:07

Som vanligt när man har möjlighet o sova en stund så ska barnen upp kl 6... Får mysa i soffan en stund till innan vi tar tag i dagens måsten ?

Av Jessica - 8 maj 2014 09:53

Varit en tuff vecka hittills. Några av de finaste i mitt liv har gått igenom riktigt tuffa saker o jag kan bara stå bredvid utan o ta deras plats. De är otroligt starka och klarar sig men det är jobbigt att inte kunna göra mer...
Idag är jag ledig men fullspäckat schema. Självklart försov vi oss en timma men det var skönt o sova! ?
Snart ska jag åka in till sjukhuset och kolla till mamma, hoppas på svar och hemgång idag. Har verkligen världens bästa familj, kollegor och stallkompisar som får vardagen att flyta trots kaos! ??

Ovido - Quiz & Flashcards