familythree

Alla inlägg under november 2013

Av Jessica - 30 november 2013 01:13

Nyss hemkommen från jobbet. Skulle lägga mig jämte Maja men där var det tomt... Hittade henne ihop med Melina i hennes säng :-) Så söta <3
Nu ska vi sova o ladda för morgondagen :-)

Av Jessica - 29 november 2013 07:22

Så känner jag just nu... Jobbade sent igår. Kom hem o la mig vid 11. Kl 2 spydde Melina så det var bara o gå upp o bada henne. Robert försökte natta henne igen, hon ville till mig så jag tog henne. Sov ca 1 timme innan hon bara gnällde o gnällde. Ont i magen så jag fick gå upp o gå med henne lite innan den proppen släppte... :-S
Härlig start på dagen ;-)
Idag ska jag jobba sent igen. Så trött så jag mår illa... Lätt att Melina får sällskap på lunchvilan ;-)

Av Jessica - 25 november 2013 20:02

Igår hade vi myskväll hemma. Städade o grejade. Bakade pepparkakor som Maja åt upp med en gång... Melina hängde på så gott hon kunde ;-)
Idag är alla pepparkakor slut... :-o
Varit ledig idag så jag passade på o shoppa lite vantar o mössor. Varit i stallet för en provridning p sen hem o städat. Melina sover nu o Maja kämpar emot så mkt hon kan...

Av Jessica - 23 november 2013 20:40

Finns det en manual för sånt? Isf måste jag ha... Typ hur man får barnen o somna utan krig, äta utan bråk o leka utan gnäll o slagsmål. Hade varit perfekt om de kom med en manual så man kan hantera allt rätt. Tills dess är det väl bara att testa sig fram. :-D
Tur att de är fantastiskt underbara när de är glada <3

Av Jessica - 20 november 2013 19:35

Once in a lifetime. Har världens bästa familj o vänner. Helt klart <3
Imon åker vi till Ullared en sväng :-)
Puss o godnatt

Av Jessica - 17 november 2013 20:54

Fort gick det oxå. Som vanligt... Varit en sådär helg. Veckan kommer inte börja roligt heller, klump i magen redan. Bajsinlägg med bara negativitet men kanske bra o få det ur sig. Det enda bra med den här dagen var att jag o Nilla fick hämtat hö.

Nattar arga barn o hoppas natten går snabbt.
Sov gott! :-D

Av Jessica - 16 november 2013 12:03

Sitter på spårvagnen på väg till naturhistoriska. Barnen var så uppspelta innan så nu håller de på o somna :-)
Blir en mysig familjedag efter en mysmorgon i stallet :-)

Av Jessica - 10 november 2013 20:00

Idag var första gången som jag red ut själv. Vet inte varför, Vi har alltid haft sällskap innan. Var lite orolig att hon skulle dumma sig o vända plötsligt som hon gör ibland. Kolsvart ute o tråkigt väder. Men min fina tjej uppförde sig kanon! Försökte vända en gång men vände henne utan problem. Ute ensamma längs med vägen o sen in i skogen. Min fina kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards