familythree

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jessica - 26 oktober 2013 09:16

Det är ju ingen risk att min flickor sover länge på morgonen, trots att de inte somnade förrän efter 11 igår kväll... Bara o gilla läget, gå upp o fixa frukost o mysa med massa tända ljus <3
Idag ska jag jobba natten på jobbet, måste försöka sova lite innan. Inte mkt sömn inatt...
Ska upp o rida min fina häst oxå, hon har fått motion av min syster i veckan för att jag jobbat varje dag.. Tack bästa Emelie för hjälpen <3
Tackar gudarna för fåret Shaun nu så ungarna är lugna en stund ;-)

Av Jessica - 3 oktober 2013 09:53

Har inte gjort så mkt det senaste men ändå massa... Nästa vecka börjar jag jobba igen, back ro reality.
Har varit orolig för Finesse ett tag, hon har tappat em del i vikt. Hon brunstar som en tok hela tiden och det ihop med hårdare ridning o torr sommar har nog gjort sitt. Börjat fodra upp henne med lucern o även satt upp hönät så hon har redan gått upp i vikt. Skönt att det funkar iaf.
Maja stormtrivs på förskolan o lär sig massa varje dag.
Melina håller på att lära sig gå. Håller balansen själv utan o hålla i sig o går bara man håller en hand. Stor tjej nu <3

Ovido - Quiz & Flashcards