familythree

Alla inlägg under februari 2014

Av Jessica - 25 februari 2014 07:15

Vilken tråkig start på veckan vi har. Alla är förkylda o febriga. Melina blev jättedålig i söndags med hög feber, hosta o förkylning. Hon är bättre nu men vi är lite hängiga allihop. Idag är jag ledig, känns skönt så vi kan vila lite extra. Robert har tagit Melina på nätterna när hon är dålig så går jag upp på morgonen. Segt bara att Melina gått upp vid 6 nu de senaste dagarna.... Är som ett lik, tur man har kaffe! ?

Av Jessica - 23 februari 2014 07:50

Inte haft nån blogglust det sista, men jag tycker ändå det är kul o ha nåt o gå tillbaka o kika på sen. Därför lägger jag ut bilder på den senaste tiden idag ?

Av Jessica - 15 februari 2014 23:18

Har sovit i soffan sen operationen, måste fortfarande halvsitta för o kunna sova. Nu de sista dagarna har jag iaf kunnat natta barnen men somnar jag i sängen vaknar jag efter nån timma o har skitont. Imon ska jag bygga om sängen lite med hårda kuddar så ska jag nog kunna sova med mina prinsessor igen ??
Idag på fm var jag o Maja i stallet för lite mys med hästarna. Jag o mamma håller på o sätta igång våra hästar efter lång vila. Maja fick rida humlan medans mamma ledde finesse. Finesse är så sjukt snäll mot Maja. När jag borstar henne i boxen surar hon o lyfter ben. När Maja kommer in o borstar så rör hon inte en min. Världens bästa häst! ?

Av Jessica - 6 februari 2014 11:35

Jobbade första dagen sen op igår. Gick bra men hade lite värk o var sjukt trött. Sover mkt bättre i soffan men det är sådär bekvämt... Maja ska absolut sova i soffan med mig oxå så det är trångt o mysigt ;)

Snart dags för jobb igen, långpass idag. Kväll imon o sen ledig i helgen. Perfa innan nästa lååånga vecka! 

CU!

Av Jessica - 3 februari 2014 21:49

Nu har det gått två veckor. 1 vecka utan tejp. Gör fortfarande himla ont, kan inte sträcka på armarna, inte lyfta osv. Är nöjd med op o resultat men otålig, vill kunna träna, lyfta o göra allt jag brukade innan. Framförallt vill jag kunna rida o ta hand om min häst! 3 mån till utan ridning ? men det är ju mitt eget val o finesse får ändå massagebehandlingar nu o jobbas från marken. Inatt ska jag sova i sängen för första gången, ska bli så skönt! Hoppas jag inte vaknar av smärta bara. Att vara magsjuk med nyopererade bröst var inte kul! Fy vad ont jag hade efter den natten ?
Vill man vara fin får man banne mig lida ?

Ovido - Quiz & Flashcards