familythree

Alla inlägg under juni 2012

Av Jessica - 19 juni 2012 21:14

snart är det dags för semester! Vi har inte jättemycket planer, vi har bara 2 veckor tillsammans men då ska vi iaf till Daftö o campa en sväng. Sen jobbar Robert en vecka o då åker jag o Maja till Falsterbo med mamma o lillasyster. Sen börjar jag jobba o då åker Maja o Robert till Polen en vecka. Roligt för Maja men inte för mej    Men vi får passa på att hitta på saker nu, sen när lill*n kommer blir det inga äventyr på ett tag. Blir tufft att få ihop vardagen ändå o ekonomin blir  ju inte bättre när man är mammaledig direkt...

Men härligt ska det bli iaf!

Kommer lite bilder från det senaste, haft massa o göra men nu är det lugnt. För lugnt nästan... Min underbara syster som lekt med mej o Maja typ jämt haar äntligen fått ett kanonjobb så nu ses vi inte lika ofta.    Men kanon för henne och hon är värd det bästa!   


                       



Av Jessica - 3 juni 2012 10:52

Sitter o väntar på att resten av familjen ska vakna. Maja tar en förmiddagsvila o då passade älsklingen på att lägga sig han med. Han tyckte inte det var så kul o gå upp med Maja halv 6 imorse   

Så fort de vaknar drar vi till Ikea, sånt väder idag    Shoppa lite o käka lite. Mys! I eftermiddag ska jag försöka ta mig upp på hästen. Lugn dag helt enkelt.


 


Av Jessica - 1 juni 2012 08:01

Förra veckan fyllde Maja 1 år. Hade kalas förra helgen som var mycket lyckat! Tack alla som gjorde Majas dag.


               



Ovido - Quiz & Flashcards