familythree

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2014

Fel plats fel tid

Av Jessica - 26 oktober 2014 08:33

Idag har vi tydligen ställt tillbaka klockan... Det betyder att barnen gick upp innan 6 idag... Kl 8 satt vi i soffan o mös. Då hade vi duschat, ätit frukost, varit ute på promenad o fixat en tvätt ... Idag ska jag jobba igen så min underbara syster ska ta hand om tjejerna. Igår tog min fina vän hand om dom. Tack snälla ni som hjälper mig o klara vardagen ??
O tack mamma som lyssnar på mina hysteriska utbrott o gnäll.... På toppen av allt annat hon gör för oss ?
Hoppas den här dagen går fort, jag längtar till nattningen idag ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 augusti 2015 20:54


Ja det är nog en passande beskrivning av vårat liv just nu. Inga rutiner, inen ordning, ingen sömn... Planen är varje dag att vi ska äta vid ungefär samma tider o att barnen ska lägga sig vid 19-20. Men den planen spricker lixom innan dagen ens börja...

Av Jessica - 16 augusti 2015 09:49


Milo har haft lite ont i magen sen han kom. Blir inte lättare av att han har frejkakudden, han får lixom inte igång magen. Sen får han ersättning oxå som gör det lite segare. Iaf så gick vi som vanligt upp vid 5 imorse. Halvsov o myste ett tag. Vid h...

Av Jessica - 30 juli 2015 22:47


Jag har inte varit ute så mycket sen Milo föddes. Varken orkar eller vill. Idag var vi dock iväg en sväng för o hämta lite grejer, åkte hela familjen. Det är rätt stökigt o få med sig alla o att hålla sams... Slutade med en ordentlig ångest attack fö...

Av Jessica - 29 juli 2015 08:23

Idag ska vi till bvc igen. Hoppas han gått upp i vikt som han ska. Han äter som en häst just nu så det känns bra iaf. O andra sidan så byter jag en sisådär 10 bajsblöjor på en dag med ? Just nu sover lilleman o jag myser med Melina i soffan. Maja so...

Av Jessica - 28 juli 2015 08:02

Ända sen förlossningen har jag varit krasslig. Nackspärr, ont i halsen, feber o kämpat med amning. Igår var jag hos läkaren o fick bekräftat att jag har streptokocker. Nu när jag fått medicin hoppas jag på o vara bättre snart. Amningen har jag pausa...

Ovido - Quiz & Flashcards